myPERI Kundeportal

Kom i gang med digital prosjektstyring - tilgjengelig 24/7

 

Med fremtidssikker plattform og funksjoner utviklet i samarbeid med våre kunder kunder, tilbyr myPERI nå enda større åpenhet og interaktivitet. Takket være et intuitivt brukergrensesnitt og muligheten til å bruke portalen på tvers av enheter ligger alt til rette for nå å administrere byggeprosjektene ditt på en digital og transparent måte.

Portalen gir tilgang til all viktig prosjektinformasjon om dine pågående byggeprosjekter, for eksempel om levert materiell, kostnader samt produkt- eller artikkelinformasjon. Dette gir deg all relevant informasjon du trenger for å organisere byggeplassene dine raskt og enkelt. Nyttige rapporter og visuelle fremstillinger forenkler arbeidsprosesser i alle faser av byggeplassledelsen. I tillegg lagres viktige prosjektdata sentralt og digitalt og kan brukes av alle brukere samtidig, noe som sikrer transparent og forenklet kommunikasjon.

 

Alltid oppdatert

Dine data i myPERI er alltid oppdatert og tilgjengelig for deg 24 timer i døgnet, 7 dager i uken:

  • Fakturaer, følgesedler, returleveranser, skaderapporter
  • System- og produktinformasjon
  • Rapporter om kostnader og materiell
  • Tekniske tegninger
  • Kontaktinformasjon

 

Tilgjengelig overalt

myPERI kan brukes på tvers av alle enheter uten tidkrevende installasjon. Takket være det intuitive brukergrensesnittet med responsivt design ligger alt til rette for digital og transparent administrasjon av byggeprosjektet ditt.

Dette gjør at du og dine kollegaer har all relevant informasjon tilgjengelig til enhver tid både på kontoret og ute på byggeplassen via pc, nettbrett eller smarttelefon.

Få oversikt - Spar tid

Grundige rapporter betyr at du alltid kan følge med på prosjektdata,
materialer og kostnader. Funksjonelle maler og visuell støtte hjelper deg å følge med arbeidet på byggeplassen med noen få museklikk

Utviklet i samarbeid med våre kunder

Vi er i tett kontakt med våre kunder og på bakgrunn av tilbakemeldinger er portalen under stadig utvikling. 

 

Be om tilgang nå!

Fyll ut vårt online skjema og få en mer effektiv hverdag med myPERI

 

 

Ta enda bedre beslutninger

myPERI tilbyr en rekke nyttige innhold som vil gjøre det enklere, raskere og mer effektivt for deg å administrere byggeprosjekter. I tillegg vil portalen kontinuerlig utvides med nye funksjoner!

Tilgjengelig 24/7
Få tilgang til all prosjektdata med kun noen få klikk,  når og hvor som helst.

Prosjektdokumentasjon
Du får raskt og enkelt tilgang til viktig prosjektdokumentasjon som blant annet
følgesedler, fakturaer og retursedler.

Rapporter
Omfattende rapporter gir ikke bare en god oversikt over byggeprosjektene dine, men hjelper deg også med analyser for å ta enda bedre beslutninger i fremtiden.

Systeminformasjon
Monterings- og bruksanvisninger, brosjyrer samt opplærings- og utdanningsvideoer: All denne informasjonen er nå tilgjengelig direkte på byggeplassen og bidrar til sikker og effektiv håndtering av PERI-produkter.

 

 

Be om tilgang nå!

Fyll ut vårt online skjema og og få en mer effektiv hverdag med myPERI .

 

Har du spørsmål? Kontakt oss

 

 

 

Er du allerede en myPERI bruker? Logg inn her .