myPERI Kundeportal
Kom i gang med digital prosjektstyring - tilgjengelig 24/7
Med fremtidssikker plattform og funksjoner utviklet i samarbeid med våre kunder kunder, tilbyr myPERI nå enda større åpenhet og interaktivitet. Takket være et intuitivt brukergrensesnitt og muligheten til å bruke portalen på tvers av enheter ligger alt til rette for nå å administrere byggeprosjektene ditt på en digital og transparent måte.
Portalen gir tilgang til all viktig prosjektinformasjon om dine pågående byggeprosjekter, for eksempel om levert materiell, kostnader samt produkt- eller artikkelinformasjon. Dette gir deg all relevant informasjon du trenger for å organisere byggeplassene dine raskt og enkelt. Nyttige rapporter og visuelle fremstillinger forenkler arbeidsprosesser i alle faser av byggeplassledelsen. I tillegg lagres viktige prosjektdata sentralt og digitalt og kan brukes av alle brukere samtidig, noe som sikrer transparent og forenklet kommunikasjon.
Be om tilgang nå!
Fyll ut vårt online skjema og få en mer effektiv hverdag med myPERI
Ta enda bedre beslutninger
myPERI tilbyr en rekke nyttige innhold som vil gjøre det enklere, raskere og mer effektivt for deg å administrere byggeprosjekter. I tillegg vil portalen kontinuerlig utvides med nye funksjoner!
Be om tilgang nå!
Fyll ut vårt online skjema og og få en mer effektiv hverdag med myPERI .
Har du spørsmål? Kontakt oss
Er du allerede en myPERI bruker? Logg inn her .